BUS-olycka

Jag har varit med om en BUS-olycka. Jag har inte skrivit fel (buss) utan en BUS (brun-utan-sol) olycka inträffade under helgen.. Jag hade för en tid sedan köpt servetter från Loréal som jag tänkte prova..Så jag smörjde in ansiktet, noga, och även hals, decolltaget och lite på benen.För det första torkade det aldrig. Jag smörjde in mig kl 8 på morgonen, och när kl var 11 var det fortfarande kladdigt. Men ingen färg ännu. Så jag trodde helt enkelt att det inte skulle bli något av det hela. Men ack så fel jag hade.. När kvällen kom så jag ut som brun-orange fläckig fjortis i ansiktet! Herregud va fel det kunde bli! Ändå var jag noga med smörja jämt och överallt. Det värsta var att den fortsatte bli brunare, och på lördag morgon när jag vaknade så jag hemsk ut. Mörkbrun med fläckar! Usch va pinsamt! Tur att man inte behövde visa sig för någon annan.. På kvällen gjorde jag en grovrengöring av ansiktet med peeling och starkt ansiktsvatten och då försvann nog lite av färgen, men det var inte helt borta, så jag får nog gå och skämmas lite imorgon också... Med ett varnande finger säger jag att man aldrig ska använnda BUS i ansiktet utan ha det bara på kroppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0