Dåligt med uppdateringar

Hejsan hej!
Dåligt med uppdateringar har det blivit på bloggen...Fullt upp och lite tid..Ska försöka beta av dagarna..Men så kommer jag på att det blir riktigt enkelt. Lilleman blev sjuk på måndagen, så jag har varit hemma med honom hela veckan. Förutom ett brejk jag fick igår och åkte till Karlstad för att ha gruppmöte i företaget. Jag blev utsedd till VD och vi diskuterade och bollade en massa bra ideér om hur företaget ska vara och hur vi vill marknadsföra oss. Blir riktigt kul det här! Sen har jag börjat spåna lite på hemtentan, men vet inte riktigt än vad jag ska skriva om.. Frustrerande att inte ha en plan, men jag får helt enkelt göra en =)

På tisdagen fyllde Kärleken år och vi firade honom med god middag och tårta! Till middag gjorde jag italiensk svamprisotto och baconlindad färsbiffar. Smakade lite på risotton, men annars räckte färsbiffarna och sallad för mig. Till efterrätt skulle jag göra Kärlekens favorittårta, Schwarzwaldtårta, men orkade ínte med alla moment, så jag gjorde en förenklad variant där jag använde chokladsås istället för smältchoklad. Till detta en massa grädde och lite banan som dekoration! Smaskigt värre! Smakade såklart lite på den också =)

Annars har veckan gått riktigt bra vad det gäller att hålla sig ifrån sötsaker. Klarade till och med att inte ta något till D.H på tisdagskvällen! Sånt gör mig stolt! Måste bara fortsätta på den rätta vägen!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0