Fredag

Så var det fredag igen. Känns inte som om det var så länge sedan det var fredag...Men skönt är det iallafall =)
Sitter nu i soffan med lilleman som tittar på Disney Playhouse som han gjort nästan hela veckan han varit sjuk..Kul tycker han det är iallafall !

Ikväll blir det vin-kväll med goda vänner och jag har tänkt ta med mig ostbollar som snacks. Ska bara se om jag hittar nåt recept som ser gott ut!
Annars blir det typiska helg-göra idag. Plocka och städa undan lite, åka och handla och sen bara ta det lugnt. Hoppas verkligen helgen blir fin så jag kan börja röjja lite i trädgården. skulle ha börjat förra helgen, men hade helt enkelt inte tid. Men nu kliar det så mycket i mina fingrar att jag bara måste göra något!

Idag är det min väg- och mätdag, men återkommer med resultat senare!

Ha en fortsatt trevlig morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0