Helg!

Sitter här och det är tidig morgon. Ute är det grått och blött, men fåglarna sjunger och våren är verkligen här!
Jag har börjat med en "dålig" vana, nämligen att jag går upp mycket tidigt..Idag vaknade jag kl 6 och låg och drog mig till 6.45 bara för att inte riskera väcka dem andra som sover så sött.
Gårdagen försvann snabbt. Jag gjorde så gott som klart min hemtenta. Har bara referenslistan kvar innan jag skickar in den. Sen var jag iväg och letade böcker på bibblan till min  kommande kurs, men fick bara tag på 2 st av typ 10...ledsamt..
Middagen igår blev taco. Riktigt Svensson Svensson fredagsmys! För min del blev det ostchips och hemgjord guacamoledip till köttfärsen, men ack så mumsigt det är! Norpa allt ett par nachochips också, men det var nog bara för att spöket i mitt huvud sa att jag var tvungen =) Knäppt det där!
Eftersom jag går upp så tidigt går jag även och lägger mig tidigt och igår var ingen undantag även fast det var fredag. Klockan 22 la jag mig i sängen och somnade strax efter det! Skönt att sova!

Idag ska jag och lilleman på bibblan på musiklek. Det är så kul för honom att sjunga och dansa med alla andra barnen! Efter det får vi se vad vi hittar på. Antingen blir det fika på stan, eller så blir det plock i trädgården. Dags att röja lite i rabatterna inför alla vårblommor som snart kommer upp. I vilket fall ska vi iallafall vara mycket ute denna helg och njuta av naturen och den friska luften. Känns som jag varit instängd hela veckan då jag suttit mycket framför datorn och skrivit..

Hoppas ni alla får en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0