Musiklek och fika

Lördagen bjöd på så-där-väder. Perfekt att ha en inne-aktivitet att göra då! Musiklek på bibblan är hur kul som helst för lilleman, även fast han inte alltid gör som dem andra =) Efter sång och lek var vi kvar en stund på bibblan och läste lite böcker och lekte lite innan vi gick och fikade med M. och hennes lille kille. Mysigt att sitta på ett fik och dricka kaffe och bara babbla om allt och ingenting! Sen tog vi en tur på stan och tittade lite. Jag är så snål nu då jag sparar alla korvören som blir över till vår resa som vi ska ta i påsk. Då åker nämligen jag, lilleman ochKärleken till  min mormor i Polen för att fira hennes födelsedag och påsken. Ska bli hur trevligt som helst med en liten semestertrip! Och självklart blir det en hel del shopping =)

Lördagkväll spenderades som vanligt i soffan framför TVn. Åt lite godis och tog ett par klunkar vin, men inget smakade gott. Jag var även mycket trött efter att ha gått upp så tidigt på morgonen, så vi gick faktiskt och la oss kl 22.00. Skönt att få sin sömn när man börjar bli till åren =)

Idag söndag ska jag försöka skriva färdig och skicka in min tenta, men just nu gör jag allt annat än skriver på den, så nu får jag sluta här och fortsätta med tentan!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0