Rydbergs Bearnaise Grill

Jag fick chansen att prova Rydbergs kalla sås Bearnaise Grill med mycket hetta och krämig smak, och mitt betyg är stark 4 av 5! Den hade fått fullpott om det inte vore för att jag tyckte den var lite för stark! Men sen är jag känslig för hetta i mat och sås, men barnen hemma tyckte mycket om den så den passar nog alla.
Det bästa med såsen är att den är LCHF- vänlig då den bara innehåller 1g kolhydrat per 100 g vara!
Såsen är perfekt att ta till när man vill ha något gott tillbehör till sin mat. Jag använder den till kyckling, fläskfilé och har även haft den till korv! Smaskigt värre!
Så spring och köp den redan idag =)
Rydbergs kalla Bearnaise kommer i 3 smaker: Grill, Chilli och Original.


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0