Sunday

Så var det sändag igen. Den dagen kommer ofta..Måste verkligen lära mig att njuta av varje dag. Märker att man nästan hoppar över vissa dagar som inte känns lika roliga, men de är ju fel. Mer njuta, mindre hoppa över alltså!
Idag ska vi en tur till Ch-berg och kolla in lite grejer. Måste köpa nya skor till lillen och sen ska Kärleken kolla in lite vårnytt till sig själv. Får se om mamma unnar sig nåt! Vill gärna köpa mig något fint, men det känns lite onödigt nu när vi om bara några dagar åker till Polen.. Men jag är sugen på att köpa mig en slimmande underklänning och en lite plattång. Har två st stor tänger, men det är så krångligt i mitt korta hår så en mini hade varit perfekt nu.
Sen i eftermiddag kommer farfar och G på besök då Kärleken fyllde år under veckan som gick. Får bjuda på lite kaffe och fika. Sen ska jag faktiskt börja spana lite i garderoben efter vad jag ska ha med mig. Alldeles för tidigt tycker sambon, men jag känner att jag måste ha lite koll redan nu så jag vet vad som ska tvättas och vad jag inte får använda av det som redan är tvättat! Måste helt enkelt strukturera upp det hela nu för att det ska bli enklare sen!

Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0