Dagen före första etappen.

Idag vaknade jag faktiskt före lillen. Fick sova hela natten och vaknade utvilad och pigg, och det behövdes verkligen. Fick nästan stressa lite med matning och påklädning innan det var dags att åka till dagis.

Väl hemma blev det "tar-det-som-finns-i-kylskåpet-frukost" a´la LCHF. Det blev en "macka" med bregott, ost, majjo och två stekta ägg till. Mycket gott!

Har nu suttit i flera  som timmar och pluggat och pluggat för att göra färdig min reflektion som jag ska redovisa imorgon på skolan. Det är den första delen av tre som vi ska göra för att klara kursen. Andra delen är en filmreflektion som ska vara skriven, och den sista delen är en salstenta som vi gör samma dag som vi ska åka till Sälen.

Sälen ja..Längtar som bara den till att få åka bort och bara njuta av att inte vara hemma =). Får se om det blir någon skidåkning. Det blir iallafall pulkåkning med barnen och en tur på äventyrsbadet där uppe. Sen ska jag även passa på att bada bastu! Egen bastu i stugan är få förunnat! Mmmmm! Längtar!

Nej, nu knackar verkligheten på. Tillbaka till teorierna och metaforernas värld!

Hörs senare! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0