Helt slut

Nu har jag inte skrivit något på bloggen på några dagar..Har haft fullt upp med tenta-plugg! Det tar aldrig slut känns det som..Men jag drömmer om organisationsteori och rabblar metoder och modeller i sömnen så nåt måste ha fastnat =)

Annars har jag jag och Kärleken fullt upp med att förbereda resan till Sälen. Blir krångligt då jag först har tenta och sen åker direkt från skolan till stugan. Men det får bli som det blir =) Längtar mycket till att få leka i snön, kanske åka lite skidor, grilla korv ute i det fria, bada bastu och bara mysa! Mmmmm!

Så agendan idag är: Köra lillen till dagis
                              Handla lite proviant
                              Smörja in min bleka kropp med lite färg (vi ska på ett badland i Sälen)
                              Packa sängkläder, handdukar och annat som kan göras färdigt
                              SJÄLVKLART ÄVEN TRÄNA PÅ TENTAN!!!!
                              Köpa skidhandskar
                              Laga någon mat (det har blivit mycket ihopplock den senaste tiden)
                              Åka iväg till matte-kursen och lämna min inlämningsuppgift som jag  så klart har alla rätt på
                              PLUGGA MER
                              Packa färdigt och bara ta det lugnt ( fast det vet jag att det inte blir)

Imorgon får jag åka iväg tidigt till skolan och lämna en massa böcker jag lånat som lånetiden för länge sen gått ut..Men det blir lätt så när man har långa läsperioder hemma..Dålig ursäkt.... =)

Nej nu får jag göra oss iordning! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0