Huvudvärk och magkatarr.

Idag vaknade jag med huvudvärk..Sen har jag dragit på mig magkatarr också..tror jag.. Jag har varit stressad i ett par veckor nu, fastän jag inte riktigt fattat det själv. Jag är en sån typ som blir stressad i magen och inte i huvudet om ni förstår vad jag menar.. Och det känner jag av nu..det har gått så långt att jag får ont i magen så fort något går emot mig. Och nu i det sista har det varit ganska mycket med både skolan och min mattekurs. Men jag har börjat beta av alla arbetsmoment och räknar nu ner tiden till tentan och våran efterlängtade Sälen-trip!

Idag sitter jag och försöker knåpa ihop en reflektion över en film vi såg i skolan. Det ska inte var en recension utan jag ska se på filmen ur organistionsteoretisk syn. Har lovat mig själv att inte lägga ner för mycket energi på denna uppgift som ändå bara är en godkänd-uppgift. Bättre att lägga krutet på tentan.

Idag har jag planerat kyckling till middag. Får se om jag hittar något smarrigt recept som passar det jag har hemma =) Idag lägger jag upp en bild på ett smarrigt mellanmål som jag ibland även har till lunch. Då lägger jag till några ostbitar bredvid.



 Turkisk yoghurt med solrosfrön, linfrön och några blåbär. Blåbären köper jag på ICA, och dem kostar 15 kr för ett paket. Helt okej pris för stora, goda blåbär. Och paketet räcker länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0