Ont i magen.

Hela dagen har jag haft ont i magen..blir så ibland när jag äter..vet inte riktigt varför, men det är väl något min mage inte riktigt klarar av.. Har iallafall försökt plugga idag men det går segt..fattar inte hälften av det jag läser och tycker mycket är återupprepning. Eller inte...? Frukost idag blev en LCHF-macka med bregott, majjo, ost och skinka. Kände inte för äggg och bacon med min mage. Lunchen blev rester från igår och middag (om man nu kan kalla det för de blev en till macka.. Inte mycket till mat, men jag orkar inte tänka på mat.. Men nu känner jag hur godissuget kickar in. Jag fantiserar om godis, kakor och Ben&Jerry glass! Men jag ska allt bita ihop. Det är ju en ny dag imorgon! Sitter nu framför datorn medans lillen tittar på Bompa. Han är kul den där lille. Allt på Barnkanalen är nämligen inte Bompa för honom, så passar inte programmet ska han byta till "Bompa". Och att försöka förklara för en nästan 2 år liten, envis kille att det är Bompa kanalen funkar inte. Men man får sig iallafall ett gott skratt!

 Back to reality!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hejsan! Kul att du lämnade ett avtryck! :)



Ja denna gang menade jag väl mer att jag har slarvat med maten och varit lat, dvs inte lagat ordentligt utan tagit det som varit snabbast. Det är inte alltid det bästa, eftersom det gärna blir färdiga köttbullar och korv och sa...men sa är det ibland. Ska försöka laga lite mer mat sa fort vi flyttat. Just nu är det sa mycket annat...



Tack sa mycket, kul att du kan hitta inspiration hos mig!



Jag lägger till dig pa bloglovin sa jag kan följa med i dina uppdateringar!



Ha en fortsatt bra Alla hjärtans dag. kram!

2011-02-14 @ 20:50:43
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0