Plugg, plugg, plugg!

Hela dagen har jag pluggat. Och pluggat. Och pluggat. Började 9.15 och var klar 21.00...Hade dock några småpauser =)
Men jag blev iallafall klar (tror jag) med min reflektion som jag ska redovisa på onsdag. Vet inte om det är tragiskt eller helt enkelt riktigt svårt eftersom det ska ta sån tid...men men. Jag får bara bita ihop och hoppas att jag lär mig någit inför tentan!'

Middagen idag blev en köttfärsgratäng med creme fraiche, salsasås, lök, champinjoner och massa ost. Jag gjorde en riktig kylskåpsrensning och detta fick det bli. Till detta serverade jag (som vanligt) blomkålsris =)

Imorgon blir det Karlstad några timmar och på kvällen blir det matte på min kvällskurs. Fullt upp helt enkelt!

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0