Seminariumdags.

Idag var det dags för mitt framförande på skolan. Hade suttit i nästan två dagar och analyserat mitt case. Men det gick allt bra! Dock blev jag nervös då jag glömde bort min story och började då haka mig lite..Men gjag tror nog att mina poäng kom fram..
 Morgonen var lugn och jag fick äta min frukost i lugn och ro och riktigt njuta av mitt kaffe. Hatar dem dagar jag börjar 13.15 för då måste jag ta bussen 10.15 ifrån stan och sen vänta 1.5 timme på skolan innan vi börjar. Mycket tid till annat alltså. Idag passade jag på att räkna matte då jag helt försummat detta denna veckan pga av tenta och allt annat.. Tänkte räkna lite på tåget också, men mina böcker fick inte plats på det lilla bordet =) Får arbeta extra snabbt på kursen ikväll så jag inte kommer efter för mycket.

Är inte så grymt duktig på teknik, men gör ett försök att lägga upp en bild på frukosten idag. Detta äter jag i och försig varje dag.. Imorgon har jag ätit LCHF i 6 veckor och jag mår hur bra som helst och saknar inte kolhydraterna! Men jag måste ändå erkänna att jag fortfarande har problem att avstå godiset helt..Dock intas det (när det intas) i mycket strikta, kontrollerade former =)

 Dagen frukost: Äggröra på 2 ägg, 1/2 pkt bacon, lite majjo och 2 cocktailtomater! Mumss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0