Söndag och - 20 grader.......

Jag tycker inte om söndagar riktigt...Den är ju bara en transportsträcka till måndagen liksom.. Tråkigt värre blir det om man inte har så mycket att göra.. Så jag började morgonen med att baka lite LCHF-bröd. Denna gång hade jag inte så mycket riven ost som behövdes, så jag tog i 1 dl keso med grillad paprika smak. Det blev smaskigt det också!

Annars försökte gjorde jag inte så mycket..Försökte göra lite skolarbete, men det är svårt, riktigt svårt denna gång. Vi har fått s.k "case", fall, där vi ska hitta olika teorier och perspektiv som vi sen ska redovisa. Och då det finns så himla många teorier och perspektiv är det svårt att hålla koll på alla. Måste verkligen lägga ner mer tid på läsningen så att tentan går bra. Uhhhhhhhhhhhhhhh!

Söndagsmiddagen (måste ju ha söndagsmiddag!) bestod idag av fläskfilégryta med bacon,purjo, champinjoner och en massa grädde. Smaskigt värre! Till detta hade jag blomkålsris och resten av familjen fick pasta. Till efterrätt gjorde jag en LCHF-vänlig paj med vispad grädde.

Lägger ut recepten sen.

Söndagar är Solsidan-dag! Herregud vilket bra program! Skrattade så jag nästan pinkade på mig! Underbart kul =)

Natten var dock inte lika kul..Lillen ville inte riktigt sova...Vet inte vad som felar honom..Kanske mer tänder på G, klanske magen krånglar eller kanske mardrömmar...I vilket fall så fick jag dåligt med sömn..Uhh va jobbigt det är när man inte får chans att somna in ordentligt och sova i fred...Får hoppas det blir bättre i natt..

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0