Det blåser i träa ida!

Så var det ett tag sen jag skrev här...igen... =) Har haft fullt upp med en redovisning på skolan och matteprovet som jag hade igår..
Redovisningen gick jättebra! Alla i vårat "företag" gjorde superbra presentationer och den vi gjorde innehöll allt man ska ha med i en sån rapport som våran =) Alltid lika kul när man får höra att man gjort ett bra arbete!

Matteprovet var katastrof!! Jag gick dit, såg pappret, bröt ihop inom mig, försökte räkna lite men lyckades inte värst bra...Lämnade in den, åkte hem och bröt ihop i duschen...Fattar inte hur jag ska klara provet när jag inte förstår? Och hur ska jag förstå när vi inte har lärarledda lektioner?  En sak är säker, och det är det att jag kommer aldrig rekommendera någon att läsa något på ANC i Arvika! Hur kan man ha kurser där människor ska lära sig något när dem inte har lärare som lär ut? Då kan man lika gärna sitta hemma och försöka lära sig själv...Fan, fan, fan! Ska ta ett snack med den ansvarige läraren nästa vecka och se vad hon har för plan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0