Ekorrhjul

Uh vad jag känner att man lever i ett ekorrhjul just nu. Samma grejer görs varje dag... Nu när jag har hemtenta sitter jag hemma och skriver och gör inte så mycket anna t socialt. Igår var jag dock på skolan för den sista redovisningen i kursen vi håller på med nu. Och det gick jättebra! Alla var nog lite små-nervösa inför detta, men det gick galant! Läraren verkade också mycket nöjd!
På kvällen var det dags för min mattekurs. Fick tillbaka provet som jag misslyckades helt i. Men jag var inte ensam. Alla som gjorde provet fick någorlunda samma poängsumma, förutom en som fick nästan alla rätt! Men det att nästan hela klassen fick IG fick verkligen ögonen upp för den stackars lärarinnan vi har! Så nu har hon gjort ett enklare omprov, samt att hon gick igenom lite med oss. Och med lite menar jag lite..Stackars tjej som inte hinner hjälpa alla..Tyckte faktiskt synd om henne tillslut..Men,men. Jag hinner nog ändra mig tills nästa gång jag ska göra provet =)

Annars hände det inte så mycket..Förutom att jag vann biljetter till en konsert med Pernilla Andersson som ska hållas här den 11 april! Inte riktigt min idol, men jag gillar att gå på konserter, och speciellt dem som är gratis! Det är min andra gång nu som jag vinner nåt genom tävlingar i den lokala tidningen. Har flyt där =) Ska allt fortsätta tävla då det känns så lätt!


Ses sen!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Fast det sötaste pa denna är "ögonfransarna", sag du dem? ;-)

2011-04-01 @ 20:50:08
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0