Fredag+ledig = HELG!!!!!

Så var fredag igen! Eller för min del har det varit det sen kl 3 i natt...Då drog datorn i sovrummet igång och jag var tvungen att gå upp och stnga av den. Efter det var det svårt att sova...

Sen vaknade lillen kl 6..Men jag lyckades dra ut på tiden lite för det var så skönt att lika under det varma täcket. Jag tror bestämt att lill-killen vill upp så tidigt för att hinna se Manny på tvn =)

Idag ska jag försöka dra samman alla lösa trådar på skolarbetet. Har liksom förhalat det hela några dagar...Fy på mig! Men nu måste jag då det är dags att börja ta itu med hem-tentan också...Puh!!

Sen måste jag också ta itu med lite grejer här hemma. Skönt att ha ordning när helgen kommer. Imorgon blir det fest i Karlstad hos bästa L med resten av the Gang. Ser jag verkligen fram emot!

Idag är det den stora väg och mätdagen, men jag återkommer med resultat senare. En kul grej är att mina linnen som tidigare satt åt nuförtiden sitter löst! Inga bröst muttrar jag...Inget ryggfett säger sambon..Får hoppas på det sista =)

Syns sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0