Fullt upp som vanligt =)

Har inte hunnit skriva något hår inne på ett tag.. Har fullt upp som vanligt med skolan och familjen. Under helgen som var var jag bjuden på inflytningsfest hos en klasskamrat och det var riktigt skoj! Tyvärr blev inte kvällen så lång för min del då jag bkev så trött (och dålig...). Verkligen inte bra att kombinera LCHF med vin (i större mängder).... Så den helgen gick riktigt snabbt och sen har dagarna bara rullat på.
Har gjort färdigt ett skolarbete och hqar nu "bara" en hemtenta kvar i dennaa kurs. Sen har jag matteprov nästa vecka, och den oroar jag mig verkligen för..
Riktigt fint väder har det var varit också, och då blir man glad i knoppen och kroppen =) Skönt att våren är på G!

Nu får jag fortsätta med skolarbetet! Ses sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0