Good Morning!

Så var helgen över för denna gång..Igen..Helgerna går så fort tycker jag. Denna helg har vi haft fullt upp. På lördagen var jag och lilleman på bibblan på musikstund. Alltid lika uppskattat att sjunga och dansa med dem andra barnen. Efter det åkte hela familjen till mina föräldrar och där blev vi hela dagen. På kvällen blev vi bjudna på middag hos några bekanta till mor och far och där träffade vi även mina kusiner som jag inte träffar så ofta. Lilleman hade jättekul med sina kusiner, och jag och Kärleken njöt av sällskapet och den goda maten!

På söndagen tog vi en lång promenad i solen och matade ankorna i parken. Det var såå skönt i solen! Väl hemma plockade vi fram utemöblerna och fortsatte att njuta av solen på verandan. Jag gick även och tog en titt i rabatterna (de som fortfarande inte är täckta med snö) och kollade efter vårtecken, och några små skott av påskliljorna har allt kommit upp! Åh vad det började klia i mina "gröna" fingrar! Jag vill så gärna börja fixa och trixa i rabatterna!!

Söndagskvällen var lugn och det blev inte många knop gjorda.. Men ack vad skönt det är med sådana kvällar!

Idag ska jag enbart koncentrera mig på min matte. Har prov på onsdag och måste verkligen klara detta! Så nu får jag lämna soffan och datorn!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0