Helgen som gick

Helgen gick fort. Som vanligt. På lördagen jobbade jag halva dagen och på kvällen fixade vi inför lillens 2-års kalas som vi skulle ha på söndagen. Gubben var på hockey och jag och barnen fixade så gott vi kunde =)
Fint väder var det också vilket alltid leder till att jag blir så sugen på att festa till det. Men förnuftet tog över så jag skippade det. Tur var väl det för jag blir så himla dålig nu för tiden när jag dricker. Vet att det har med LCHF kosten att göra plus att jag ofta tar ett glas för mycket =)

På söndagen hade vi som sagt kalas. Hela tjocka släkten var där och firade lillen! Han fick så mycket fina leksaker, så till slut visste han inte vad han skulle leka med! Hans favvo är ju Händige Manny och Musse Pigg, så självklart fick han en massa verktyg och Musse grejer från Disney Playhouse. Även en stor bondgård med en massa djur och ljud och en traktor som han kan åka på nu till våren! Plus en hel massa fler grejer. Huset ser mer eller mindre ut som ett bombnedslag nu då alla lillens grejer ligger utspridda!

Så vi hade med andra ord fullt upp hela helgen. Matmässigt skötte jag mig ganska bra förutom på kalset då det slank ner lite jordgubbstårta och någon småkaka. Man måste ju leva också =) Men under veckan ska jag skärpa mig! Fast så säger jag ju varje söndag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0