Soliga lördag!!!!

Idag vaknade jag av att solen lyste in ! Äntligen börjar våren komma =)
 Idag har vi en lite plock och pysseldag här hemma. Tavlor med bilder på barnen har kommit upp på väggen och en skänk i vardagsrummet har blivit mer organiserat och lite mer utsmyckad i våran stil. Sambon håller på att fixa till lite i tvättstugan och det blir spännande när det blir klart. Sen sitter jag med all kurslitteratur och försöker beta av alla skoluppgifter...Puh va mycket det känns som...Sen blir det en tur på stan för att handla lite innan vi ska iväg på kalas till barnens farfar och sambo. Gött att bli bortbjuden så där på helgen! Då slipper man tänka själv vad man ska laga till middag!

Ikväll har jag tänkt prova en ny pizza från Dr Oetker. Pizza Originale med spenat på! Eller prova och prova. Eftersom jag inte äter pizza får jag äta fyllningen och sambon får vara mitt smaksråd för helheten av pizzan. Jag är nämligen utvald som testpilot för denna nya pizza sort och fick då prova den gratis mot att jag säger vad jag tyckte om den! Alltid lika trevligt med saker som är gratis. Kolla in deras hemsida smartson.se och se om det finns något som ni skulle vilja prova på . Sen ansöker man om att bli testpilot, och blir man utvald får man en kupong så att man kan hämta ut sitt exemplar för provning. Sen ska man såklart ge betyg på produkten, och har man som jag en blogg kan man skriva om den där =)

Nej nu får jag fortsätta här hemma! Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0