Sunshine!!

Vaknade första gången imorse kl 5. Lillen var vaken och ropade på oss. Uhhh vad grus jag hade i ögonen då ska jag lova. Men jag lyckades få honom att somna om, men en timme senare var det dags igen.. Men då fick Kärleken honom till att somna om, och tur var väl det för jag var helt färdig..
När vi väl gick upp lyste solen alldeles ljuvligt ute! Märks så väl att våren är på gång! Och man blir så lycklig!

Sitter nu framför tvn med datorn och äter frukost. Gäller att få med sig allt samtidigt =) Är inne i en period då jag är trött på mat. Kommer in i sådana perioder lite då och då, och förr när det hände brukade jag bara äta flingor. Nu håller jag mig till turkisk yoghurt med lite kokos och linfrön på. Enkelt och mättande för kräsen mage!

Snart ska jag pilla mig iväg till bibblan och se om jag hittar lite mer till min hemtenta. Känner att jag är bra på väg, men måste ha mer kött på benen. Fick tillbaka resultatet från förra tentan, och den klarade jag galant! Kul att jag än så länge inte haft en ända omtenta! Får hoppas jag klarar hela terminen utan omtenta =)

Senare idag ska jag lägga ut lite kläder på tradera har jag tänkt. Har många klänningar som bara hänger i garderoben som ändå är förstora som jag lika gärna kan sälja. Även lillens vår- och höstskor från förra året lägger jag ut. Hans fötter växer som ogräs så dem hinner ju inte slitas ut!

Nej nu ska jag njuta av kaffet innan jag börjar dagen på allvar! Ha en underbar dag allesammans!



Snart kommer dem! Ljuvliga tulpaner i våra rabatter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0