Torsdag!

Så är det snart helg igen! Dagarna går så fort när man har fullt upp!
Idag har jag inga lektioner, så då har jag även tagit en ledig dag hemma. Sitter fortfarnade i pyjamasen, dricker kaffe och kollar igen alla "Hem till gården" avsnitt som jag missat =)
Ska ta en tur till Karlstad senare idag då det är studentföreningsmöte med val till styrelsen. Jag har anmält mitt intresse till platsen som ekonomiansvarig i styrelsen, men vi får se hur det går. Tror att den som blir vald blir det pga av hur många man känner och inte sin kompetens..Bara en känsla jag har, men den kan ju givetvis vara fel =)

Har lagt ut en hel del kläder på Tradera som avslutas idag och det ser riktigt bra ut med finanserna =) Skönt att rensa lite i garderoben nu när våren är här. Har såå mycket som jag inte använder..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tvn. Mycket spännande =)

Hej så long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0