Vägning nr 10

Uh vad omotiverad jag är nuförtiden...Jag har en tendens att bli det när jag ser att kilona går ner..Då känns det som att en godis gör inget...och så tar man kanske en till...och en till....Och pga av tight schema och mycket att göra har det inte blivit värst mycket träning...Buhu för mig!

Men idag är det ändå vägardag och resultatet för denna vecka är:

-0.1 kg.

Inte mycket, men som Kärleken säger, ett minus är ändå i rätt riktning! Trodde nästan jag skulle gå plus då jag drack en hel del vin och shots förra helgen, vilket resulterade i en massa onyttigheter på söndagen... Mätning tar jag nästa vecka..Om det hänt något där är det nog marginellt..

Så nu är det "bara" 5,3 kg kvar till målet!!!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0