Vägning nr 9

Så är det den stora väg- och mätardagen! Alltid lika nervöst..Efter ett par veckors destruktivt tänkande på godis och kakor har jag lyckats att hålla mig så gott som borta från allt sånt och resultatet är:

- 0.6!

Inte så mycket, men det går ner iallafall. Sakta men säkert =) Jag har nu 5,4 kg kvar till min målvikt, och den ska jag ha nått innan den 1 juni har jag bestämt.

Därimot har jag minskat mycket i centimeter. Hela 15 cm i midjan sen jag började i januari och 5 cm på stussen!
Sådana resultat är roligare än vikten tycker jag, för det är ju sånt som syns =)
 
Så nu ska jag ta ett nytt tag och försöka hamna under nästa heltal tills nästa vecka!

See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0